Skip to main content

Az Arconic-Alba Fehérvár, a Prémium Média & Sport Managementnek köszönhetően megállapodott a Career Brand Managementtel. A klub új kommunikációs vezetője Tóth György, a Career Brand Management alapító tulajdonosa.

Forrás: Prémium Média & Sport Management Zrt. / Csurgó Gábor /

„Egyrészről nagyon megtisztelő feladat, másrészről pedig óriási kihívás elé állított a sors. Az elmúlt 10 évben egyéni sportolók brandépítésével foglalkoztam saját szisztéma alapján, amit most a kosárlabdára kell formáljak. A profi háttér adott, a klub és a Prémium Média részéről is megkapok minden támogatást, így a munka és annak eredményei bizonyosan hamar megmutatkoznak majd.” – árulta el kérdésünkre a frissen kinevezett kommunikációs vezető.

Tóth hozzátette, nem titkolt célja, hogy a szurkolóknak nagyobb belátást hozzon a csapat életébe, továbbá, hogy a fiatalabb fehérvári generációval is még jobban megszerettesse a kosárlabdát.

Forrás: Prémium Média & Sport Management Zrt. / Csurgó Gábor /

„Csapatban dolgozni mindig nagyobb lehetőségeket rejt magában, mint önállóan gondolkodni a megoldásokon. A háttérben eddig is szuper csapat dolgozott azon, hogy minden flottul menjen. Részemről szeretnék a szolgáltatásokban és a kommunikációjában újat hozni, együtt gondolkodni a jelenlegi szurkolótáborral de egyúttal nyitni a fiatalok felé is. „

Az elmúlt 10 évben a Career Brand válogatott élsportolókkal dolgozott együtt olyan sportágakban, mint evezés, cselgáncs, tenisz vagy labdarúgás, valamint számos sportrendezvény kommunikációját szervezte.  Az utóbbi években egyre nagyobb szerepet kapott munkájukban a vállalati és vállalkozói brandépítés így csapatunk egy fiatal, ambiciózus ám tapasztalt szakemberrel gazdagodik.

A kosárcsapat azon kérdésére, hogy mi a filozófiája úgy nyilatkozott, hogy: „Ha valamit nagyon akarsz, azt el tudod érni. Ha nem sikerült, nem akartad eléggé!”