Skip to main content

A Career Brand Management egyéves szerződést kötött a Magyar Erőemelő Szövetséggel, így 2022-ben együtt dolgozunk a szövetség brandjének emelésén. Noha a menedzsment portfóliójában új jellegű megállapodásról van szó, hiszünk abban, hogy az eddig jól bevált módszereken való minimális változtatással sikereket érhetünk el. Várakozásainkat az erőemelő szövetség munkatársaink pozitív szemlélete is erősíti.

A Magyar Erőemelő Szövetség számára a megújulás éve volt 2021. Tavasszal új elnökséget választott a szervezet, melynek vezetője a korábbi kiváló sportoló és szövetségi kapitány, Berke Lóránd lett. Az elnökség programjában kiemelt szerepet kapott az erőemelő sport népszerűsítése, a modern kommunikációs csatornák és marketing eszközök felhasználása annak érdekében, hogy minél több fiatal versenyzőt, a nívós szakmai munka hátterének megteremtéséhez pedig tőkeerős szponzorokat, támogatókat tudjon megszólítani. A mostani megállapodás is ehhez az elképzeléshez illeszkedik.

„Egy az egyben tudjuk alkalmazni azt a szisztémánkat, amivel eddig több sportolónál és több sporttal kapcsolatos márkánál sikereket értünk el – fogalmazott ifj. Tóth György, a Career Brand Management alapítója a megállapodás megszületése után. – Terveink szerint a sportolókon és a sportrendezvényeken keresztül tudjuk majd a szövetség munkáját és egyben eredményeit is népszerűsíteni, ahogy tesszük ezt akár a Speedo vagy az Athletes márka esetében is. Ennek következménye az lesz, hogy könnyebben és eredményesebben tudnak majd működésükhöz bevonni partnereket.”

A megállapodás szerint az első időszakban a médiamegjelenések elősegítése kerül a fókuszba.

„Munkánk sokrétű de első körben a sportújságírást és megjelenés szervezés témakörét határoztuk meg. Ha ezen területek már jól működnek, akkor tudunk tovább lépni a feladatokban és konvertálni az információkat támogatókra. A szerződésünk egy évre szól ugyan, de biztos vagyok abban, hogy munkánk minősége révén hosszabb távon fogunk egymásra számítani a jövőben” – tette hozzá Tóth.

A szövetség elnöke, Berke Lóránd hozzátette, reményei szerint a mostani megállapodás lehetőséget biztosít majd a laikusok számára, hogy jobban megismerjék mind az erőemelő-, mind a fekvenyomóversenyek hátterét, szereplőit, az általuk befektetett munkát.

„A médiamegjelenéseink legnagyobb része eddig valamilyen verseny vagy eseményt követően történtek és szerettünk volna elindítani egy proaktív módon történő kommunikációt is – mondta Berke. – A válogatott sportolóinkon keresztül szeretnénk közelebb hozni az emberekhez az erőemelést, illetve a fekvenyomósportágat. Innen jött a közös együttműködés ötlete a Career Brand Managementtel. A megállapodás célja a sportág népszerűsítése és a válogatott sportolók profi képviselete. Havonta megjelenő sportszakmai cikkek írását tervezzük, amely bepillantást nyújthat az erőemelés világába és segítséget adhat minden amatőr illetve profi versenyző számára” – tekintett előre a Magyar Erőemelő Szövetség elnöke.