Skip to main content

A Career Sport Brand Management a sport világához köthetően folyamatosan bővíti partneri körét, így január óta az élsportolók mellett a hozzájuk köthető márkák felé is nyit. Ennek keretében örömmel jelenthetjük be, hogy szerződést kötöttünk az Athletes bolttal.


„A magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező márkával azt a célt tűztük ki, hogy az Athletes a hazai fitness piac egyik meghatározó neve legyen a ruházati felszereléseket és kiegészítőket tekintve”
– jelentette ki a szerződéskötést követően ifj. Tóth György, a Career Sport Brand Management alapító-tulajdonosa.

Az Athletes hálózat egyelőre két budapesti bolttal rendelkezik, amelyekben a Nike mellett az Under Armour, a Reebok és a Jordan termékei is kaphatóak valamint ősztől egy új márka is bevezetésre kerül a bolt égisze alatt. Az üzletek nagyon jól megközelíthető helyeken találhatóak: az Örs Vezér téren az Árkád első emelete, valamint a Széll Kálmán tér szomszédságában fekvő Mammut egyaránt olyan helyszín, amely a lehetőségek tárházát kínálja, ámbár ebből eddig kevés került kiaknázásra.

„Egy jól átgondolt és megtervezett stratégia mentén fogjuk tovább gondolni a márka arculati elemeit, mondanivalóját melynek összességében a végcélja a nagyobb ismertség és a nagyobb forgalom generálása – fogalmazta meg a közös célokat ifj. Tóth György, aki szerint az ehhez nélkülözhetetlen alapok letétele az elkövetkezendő hónapok feladatai.

„Nem titkolt célom, hogy egy franchise könyv megírásával terjeszkedjen a brand a hazai piacon! Ehhez szerencsémre minden lehetőség adott, már csak rendszereznünk kell” – folytatta a szakember.

Hozzátette, hogy az Athletes célpiaca széleskörű, az egészen bátran nekiálló kezdő fitneszterem látogatóktól az elsportolókig terjed, hiszen a boltokban minden olyan sportruházat megtalálható, ami a konditermi, illetve a szabadtéri sportoláshoz kell, de az otthoni edzésekben jártas érdeklődők is megtalálják mindazt, amire szükségük van.